REGIONALNI TJEDAN RESTAURANT CLUB-A

 

Zagreb, 10.12.2012.

 

U petak (30. 11.) premijerno je predstavljen Gurmanski vodič 2013. u Zagrebu, dok je slovensko izdanje premijerno predstavljeno u utorak (4. 12.) u Ljubljani. Gurmanski vodič obuhvaća 350 gastro-lokacija u regiji, zajedno s ocjenama koje uključuju sve domaće i strane dostupne izvore, što ga ujedno čini prvim takvim vodičem kod nas. Predstavljeni su i talijanski pjenušci Mionetto, od sada dostupni i na hrvatskom, te slovenskom tržištu.

 

U Esplanadi je premijerno predstavljen Gastronomski vodič 2013, od strane nekih posjetitelja proglašen i „gastronomskom biblijom“. U vodič je, od 1600 obuhvaćenih objekata, uvršteno oko 350 objekata, pri čemu je izbor učinjen na osnovu mišljenja domaće i strane struke, vodiča ali jednako tako i korisnika. Tako se kao izvori, navode i Michelin, L'Espresso, Gault Millau, Magnar Ben, Fallstaff, NeDelo, Mladina, Gustoza đita, Gastronomadi, TripAdvisor, Zagat te Restaurant Club. Time je po prvi put dobivena jedinstvena ocjena, neovisnija o pojedinoj metodologiji i realnija u općim okvirima, što je upravo informacija koju korisnici traže.

 

Iako neki domaći restorani definitivno spadaju u sam vrh svjetskog kulinarstva, hrvatski restorani se još nisu našli na karti velikih Michelinovih zvjezdica. Gurmanski vodič »ispravlja« i tu činjenicu, prezentiranjem svojih "vilica" i nagrađivanjem restorana s jednom do tri vilice, ukoliko se uistinu ističu, prema jedinstvenoj ocjeni iz vodiča.

 

Od navedenih 350 lokacija, u više od 200 objekata se mogu iskoristiti i pogodnosti do 25% na cjelokupnu ponudu u sklopu Restaurant Cluba. Sustav osim većeg užitka i bolje usluge, pruža korisniku i značajnu uštedu. Već uz nekoliko posjeta restoranima, koji nisu samo iz najvišeg cjenovnog ranga, ostvarujete osjetnu uštedu.

 

 

Predstavljen Gurmanski vodič i u regiji

 

Premjerno je predstavljeno i slovensko izdanje Gurmanskog vodiča 2013., u utorak u Plaza Hotelu Ljubljana. Osim velikih imena sa slovenske gastro-scene, poput JB-a, Zemona ili Špajze, događanju u Ljubljani su posebnu čar dali i hrvatski restorani– Bistro Karlo i Zlatne Gorice s kreativnim finger-foodom, popraćeni „desertom“ iz Zigantea, pred gostima izrađenim sladoledom od tartufa, u ledenoj kupki tekućeg dušika. Uz veličanstven displej hrane pripremljene od vrhunskih hrvatskih kuhara, premijerno su predstavljena i pjenušava vina Mionetto slovenskom tržištu.

 

 

Predstavljen Gurmanski vodič i u regiji

 

Promotivni tjedan će se nastaviti i kroz cijeli prosinac u Arena centru Zagreb. Pozivamo sve da posjete Restaurant Club prodajno mjesto centar. Razveselite sebe, svoje najmilije i poslovne partnere s premium proizvodima iz Restaurant Cluba, Zigantea te izborom vina i pjenušaca.